• 30.05.2017

Digitalisaatio on vuoden 2017 kuuma peruna. Se on osana arkea mukana politiikassa, autokaupassa ja lastentarhassa.

Kun puhutaan digitalisaatiosta, puhutaan isosta kuvasta. Markkinointi, kulttuuri, verkkopalvelut ja sosiaalinen media kaikki nivoutuvat yhdeksi laajaksi kentäksi. Kaikki yritykset pelaavat samalla kentällä, alaan katsomatta. Ero aikaisempaan on siinä, että pelkästään oman alan tuntemus ei enään nykypäivänä riitä. Pitää osata toimia nykyaikaisten pelisääntöjen mukaan, jos haluaa pysyä hengissä, saati jos tavoittelee kasvua.

Olin 15-vuotias kun kotiini tuli Internet. Ensimmäinen sivusto jota muistan ylläpitäneeni oli seuraavalta vuodelta, 1998. Oma ammatillinen tekemiseni on aina ollut sidoksissa jollain tasolla digitaaliseen maailmaan. Viimeiset vuodet olen konseptoinut, suunnitellut ja tuottanut verkkopalveluita. Vaikka oma tekninen osaamiseni on vahva, olen aina lähestynyt projekteja business-lähtöisesti. Tärkeintä ratkaisuissa on asiakas ja heille tuotetun arvon muuntaminen euroiksi.

Mielestäni on kohtuutonta että jokainen osaisi kaikkea. Oman osaamisen jakaminen on etuoikeus, josta jokainen osapuoli hyötyy. Siksi haluankin auttaa sinua. Jaan mielelläni ammattitaitoani digitaalisen palveluiden ja markkinnoinnin suunnittelun ja konseptoinnin saralla. Se voi olla mitä vaan aina yritystoiminnasta, yrittäjyydestä, verkkosivustojen tai -palveluiden uudistamisprojekteista, digimarkkinoinnin mahdollisuuksista vaikka uudenlaisen työskentelykulttuurin jalkauttamiseen. Kuuntelen mielelläni yrittäjätarinasi.

Varaa allaolevasta linkistä 15 minuutin slotti puheluun, sinulle sopivaan aikaan.

https://calendly.com/tombrunberg/call

ps. Koska mietit kuitenkin; ei maksa mitään.

Keskustelu jatkuu Twitterissä: @tombrunberg


Top